Dagbok

Alla inlägg under februari 2009

Av bulldays - 28 februari 2009 18:13

Jag & min kära granne packade bilen med hundar kaffe & mackor och begav oss till Härnösand för en fralla träff med bla Bultens bror & mor...
Mastiff trion fick oxå följa med, Lussan, Nova & Bella...
Jag lät valparna bekanta sig med alla dom andra hundarna, och dom lekte och hade skoj... Efter en stund fick Nova komma ut & jag tror hon hitta sin prins charming hahaha... Ett vackert par de där... Samma färg om inget annat...

Väl hemma fortsatte min ute vistelse med resten av gänget hemma...
Valparna fick mat och somna gott & sover fortfarande & kl är nu 18.30 Tror jag får en massa att göra ikväll ;-)

Lägger in några av bilder från träffen här... Resten hamnar i galleriet på hemsidan, antingen ikväll eller imorrn...

Tack allihopa för en trevlig dag i ett super härligt väder!!!

/Pia

Av bulldays - 28 februari 2009 00:11

Nu har dom små liven hunnit bli 7 veckor gamla... Helt otroligt va fort tiden går..
Lägger ut bilder på dom olika färgerna på dom...
Nu är det dax för mig att gå och nanna...

Sov gott

/Pia

Sol

Av bulldays - 27 februari 2009 10:09

Idag är det ett riktigt underbart väder, om man inte ser snön så skulle man kunna tro det var sommar.. Gud va jag längtar efter sommar och sol, badande hundar på stranden. Bara sitta och titta när dom leker...  Ni får ha en underbar fredag!!!

/Pia

Av bulldays - 25 februari 2009 10:37


Söta små troll ;-)))

Av bulldays - 24 februari 2009 13:17

                                           

Det var inte så längesen lillan var så här liten, ändå är hon så stor nu....
Gud va dom växer fort...
Ha en bra dag allesamman....

Av bulldays - 23 februari 2009 09:55

6 veckor är dom nu & grymt söta... Vill bara gosa hela tiden med dom...

Av bulldays - 21 februari 2009 11:37

Vaknar till ytterligare en dag med massor av sol ;-)) Idag ska det tyvärr tvättas och städas, men morgon promenaden tog vi uppe i skogen.. Jag skulle kunna sitta där uppe hela dan.. Lite kort fick jag nog allt på systrarna... Den yngsta Nova är ju absolut ALDRIG stilla, så att få kort på henne är svårt. Men Bella däremot kan vara som Ferdinand, älskade gos hund...

Imorrn ska vi åka och titta på utställningen som är i Timrå... Tyvärr har jag inte anmält någon, men det e så kul att bara titta...

Ha en fortsatt bra lördag

Pia

Av bulldays - 20 februari 2009 16:14

Det är full rulle vareviga dag... När kvällen kommer så är det ganska skönt hahaha... Det är väl därför det blir så sena kvällar, man behöver den där lugna stunden för sig själv när alla hundarna sover gott...

Nu är vi på väg ut igen, jag och dom stora hundarna.. Dom små har redan varit ute och härjat av sig...

Ha en underbar fredagskväll

/Pia

Ovido - Quiz & Flashcards