Dagbok

Direktlänk till inlägg 17 juli 2010

Sol, värme, bad = SOMMAR=småkryp

Av bulldays - 17 juli 2010 17:06

Ja sommaren kom ju verkligen & de med besked. Hundarna ligger utslagna lite här & där. Det händer liksom inte så mycke nu mer än att man är & badar & badar, går i skogen på kvällarna. Husse är fortfarande på resande fot, 5:e veckan blir det nu. Han kommer hem runt den siste Juli och det ska bli så skönt. Vi har aldrig varit ifrån varandra så länge...
Små frallorna växer & frodas & imorrn fyller Thyra 1 år... Helt otroligt...
Eftersom som vår hemsida fortfarande ligger på HOLD så slänger jag ut lite bilder från våra vardagar här... Alla frallorna har lärt sig simma, den ene lär den andre. Å dom är så duktiga :O)))

                                          

 
 
Gabriella

Gabriella

4 augusti 2010 22:26

Vilka otroligt fina hundar du har. Hur många frallor har du?
MVH
Gabriella

http://www.black-pepper.se

 
Pia

Pia

4 augusti 2010 22:27

Hej på dig..

Vi har snart 5 frallor :o))

http://www.bamsetorpet.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bulldays - 1 januari 2011 20:56

Jaha så var det nytt år igen... Årets första dag började med en långpromenad med hundarna i underbart väder. Å igår natt var det oxå lugnt, 00.15 hade Ljustorp smällt klart... Den enda som reagera lite  på smällarna var Hexa, men det gick snabbt över...

Av bulldays - 12 november 2010 01:14

Fy va det har varit tyst här inne, men det har hänt så mycket tråkigheter. Så jag har helt enkelt inte orkat.Vi har mist vår älskade Doris, och det var nog det värsta jag varit med om, vi fick 5 lyckliga härliga år tillsammans. Det känns verkligen to...

Av bulldays - 29 juni 2010 23:54


Här ekar det hör jag ;) Men har som vanligt alltid fullt upp här med hundarna. det har ju hänt en hel del här sista tiden, men inget som jag varken vill eller orkar gå in på. Sommaren har äntligen kommit & det har blivit tid till bad & bad & bad, sko...

Av bulldays - 25 april 2010 18:02

testar bara, det går ju ej att ändra på den andra :-(

Av bulldays - 25 april 2010 17:48

mina små troll

Ovido - Quiz & Flashcards