Dagbok

Alla inlägg under juni 2010

Av bulldays - 29 juni 2010 23:54

Här ekar det hör jag ;) Men har som vanligt alltid fullt upp här med hundarna. det har ju hänt en hel del här sista tiden, men inget som jag varken vill eller orkar gå in på.
Sommaren har äntligen kommit & det har blivit tid till bad & bad & bad, skogar fulla med vatten/lerpölar :) långa promenader tillsammans med Lisa Rut & Gunda här i Ljustorps skogen...
Hemsidan är en bit ifrån klar, min mamma ska ju hjälpa till att fixa den, men tråkigt nog dog hennes vännina/uppfödare av Ragdoll katter. Så min snälla mamma har fått ett helt gäng till där hemma, och har en massa kattungar som ska utrikes... 
Så när dom flyttat hoppas jag  att det sista blir klart...
Slänger in en liten bild från badet hörom dan på lilla Hexan   
   
Ha det så gott allesammans
KRAM                                                  

Ovido - Quiz & Flashcards