Dagbok

Direktlänk till inlägg 20 januari 2010

Uppdatering :o))

Av bulldays - 20 januari 2010 03:18

Jag har varit jätte dålig på att uppdatera här, men sista veckan har jag ju nåt att skylla på.. Jag är babyhundvakt åt Skilla (FB) då hennes matte opereras. Och jag tror hon stannar ca 1 vecka till.. Hon är så fruktansvärt go och hon & Hexa kommer jättebra överens, Thyra ska styra & ställa här nu när Skilla e här hahaha, hon tror hon är en liten chef tills nån av dom stora kommer henne nära, då kommer fjäsk Thyra fram.. Livet med frallor är helt enkelt underbart...
Annars knatar allt på här hemma nästan som vanligt.
Vaccinationerna är gjorda på Hexa & Bulten så den 28 februari gör Hexa entre i utställnings ringen   Bulten & Thyra ska oxå ställas... Det var längesen nu som jag ställde ut, så det ska bli himla kul.
Massor av bilder har det ju blivit, vi var ju och hälsade på Lisa förra veckan. Gunda blev överlycklig med ett gäng små Bultar.. Och min älskade Rut tyckte nog bara om Hexa som var liten bebis hahaha...
Slänger in en massa bilder som e tagna sista tiden..
Tills vi ses igen får ni ha det så bra...
                                        

 
 
MoR

MoR

20 januari 2010 12:23

Hallå Norrland!
Alltid lika underbara bilder på dom små änglarna:-)
Syrran Irma debuterar oxå på stora arenan i slutet av februari. Var o vaccinerade i måndags. Ringträning blir det på söndag. Lika bra att börja i tid.
Kramar // Magnus med gänget

http://www.mundiz.com

 
Lena

Lena

21 januari 2010 22:35

Makalösa bilder i vanlig ordning!!!!
Men katten som kramar Skilla var ju bara för härlig!!!
-Ja Gardin rosetten var ju heller inte så tokig!! ha ha ha...
Ljuvliga vovvar hela bunten!! :-))
Kram Lena med flock

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Kicki

Kicki

22 januari 2010 00:45

Heej har precis hittat din jättefina blogg......den här kommer jag att följa.....är själv lycklig Fralleägare...
världens underbaraste ras.
Kram

http://www.frallanlotta.blogspot.com

 
Elisabeth Allbrand

Elisabeth Allbrand

22 januari 2010 18:07

Ljuvliga bilder!!!
En bild där frallababisen kjamas med katte

http://www.bordeauxer.se

 
Ingen bild

Margaretha

24 januari 2010 08:40

Underbara bilder!!!
Härligt att se att de stora o små kommer så väl överens. Frallan verkar bara vara helt suverän stor hund i litet format. lycka till på utställningen
Margaretha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bulldays - 1 januari 2011 20:56

Jaha så var det nytt år igen... Årets första dag började med en långpromenad med hundarna i underbart väder. Å igår natt var det oxå lugnt, 00.15 hade Ljustorp smällt klart... Den enda som reagera lite  på smällarna var Hexa, men det gick snabbt över...

Av bulldays - 12 november 2010 01:14

Fy va det har varit tyst här inne, men det har hänt så mycket tråkigheter. Så jag har helt enkelt inte orkat.Vi har mist vår älskade Doris, och det var nog det värsta jag varit med om, vi fick 5 lyckliga härliga år tillsammans. Det känns verkligen to...

Av bulldays - 17 juli 2010 17:06

Ja sommaren kom ju verkligen & de med besked. Hundarna ligger utslagna lite här & där. Det händer liksom inte så mycke nu mer än att man är & badar & badar, går i skogen på kvällarna. Husse är fortfarande på resande fot, 5:e veckan blir det nu. Han k...

Av bulldays - 29 juni 2010 23:54


Här ekar det hör jag ;) Men har som vanligt alltid fullt upp här med hundarna. det har ju hänt en hel del här sista tiden, men inget som jag varken vill eller orkar gå in på. Sommaren har äntligen kommit & det har blivit tid till bad & bad & bad, sko...

Av bulldays - 25 april 2010 18:02

testar bara, det går ju ej att ändra på den andra :-(

Ovido - Quiz & Flashcards