Dagbok

Alla inlägg under november 2010

Av bulldays - 12 november 2010 01:14

Fy va det har varit tyst här inne, men det har hänt så mycket tråkigheter. Så jag har helt enkelt inte orkat.
Vi har mist vår älskade Doris, och det var nog det värsta jag varit med om, vi fick 5 lyckliga härliga år tillsammans. Det känns verkligen tomt utan henne, hon hade så många sysslor här hemma, och hon var väldigt speciell. Hon finns i mina tankar varje dag.
Vi har ju även fått en ny liten dam i flocken, en liten Pixie.
Hon är oxå av rasen FB, & har ENERGI för allihopa här. Nu ikväll fick jag stänga in henne i buren med freja för att hon skulle sova och nu somna hon äntligen....
Hemsidan kommer att fixas så fort som möjligt oxå....
Nu ska vi gå & sova,har ett gäng som snarkar för fullt sidan om mig..
Sov så gott med er...


Pia                               

Ovido - Quiz & Flashcards